У Львові відбудеться благодійний велозабіг. Кошти спрямують на боротьбу з дитячою онкологією
червня 2024
червня 2024
Благодійний велозабіг “Кручу педалі, щоб вони жили” відбудеться у Львові в неділю, 9 червня. Його проводить БФ “Запорука” та відомий співак Арсен Мірзоян. Мета – підтримка онкохворих дітей, які проходять курс лікування в Західноукраїнському спеціалізованому медичному центрі (ЗУСДМЦ).
Велозабіг проводиться вже всьоме. Цього разу учасники заходу намагатимуться зібрати 1 000 000 гривень на спеціалізований простір у ЗУСДМЦ. За словами організаторів, буде створений маніпуляційний кабінет з можливістю хірургічного втручання, сучасними методами діагностики та процедурами для стабілізації стану здоров’я.
У попередні роки завдяки учасникам щорічного велозабігу вдалося відремонтувати 6 палат відділення гематології та інтенсивної хіміотерапії лікарні, придбати 5 інфузоматів, а також зробити ремонт в кабінеті функціональної діагностики та приймальному відділенні ЗУСДМЦ.
Підтримку велозабігу “Кручу педалі, щоб вони жили” цього року, як і раніше, надає Львівська міська рада. Серед партнерів заходу – Raiffeisen Bank, девелоперська компанія Greenville, Радіо Люкс, офіційний туристичний сайт міста Lviv.travel, технологічний бренд Iterator, український виробник професійної косметики Tanoya.
“Третій рік Україна живе в стані повномасштабної війни. Це важкий історичний виклик, проте, на жаль, нікуди не зникають проблеми, які були до вторгнення ворога. Нікуди не зникає дитяча онкологія. Щороку рак забирає 150 000 дитячих життів у світі. В Україні цей страшний діагноз, за статистикою, чує три родини щодня. При цьому, згідно дослідження Forbes, 50% хворих на онкологію дітей в Україні помирає. В Західній Європі та США – 15%. Щоб знизити дитячу смертність потрібно докладати значиних зусиль як з боку державних інституцій, так і з боку благодійних організацій, волонтерів, громадянського суспільства, бізнесу. Саме тому ми вже декілька років поспіль долучаємося до ініціативи Арсена Мірзояна та фонду “Запорука”, і наша команда бере участь у забігу. Таким чином, ми хочемо зробити свій внесок у боротьбу з хворобою”, – зазначає маркетолог Greenville Анна Єндрущук.